Emadepäev :)

Tänane hommik on imeline, meenutan üle 10 aasta tagust emadepäeva ja tahtmine oli pliiats haarata ja see kirja panna 🙂
Oli samasugune väga soe ja päikeseline ilm nagu täna, isegi soojem, võtsime suuna Purekkari neemele kaasas mõlemad emad. Meeleolu oli ülev, mehe ema istus minu kõrval, minu ema mehe kõrval, sõitsime, nautisime ilma ja lobisesime. Peterburi maanteel võttis mees lahti Rocki õlu ja minu 70 aastane meheema soovis seda rüübata, tavaliselt talle õlu ei maitse, kuid palava ilma korral ikka klaasike ta armastas võtta.
Ees sõitis valge auto rohelise algaja sõitja märgiga, lisasin kiirust ja möödasõidu hetkel rüüpas meheema pudelist Rocki, möödasõitvas autos oli punt noori mehi, kes parajasti meid vaatasid ja naeratasid ning näitasid tunnustavalt pöialt 🙂 . See on pilt mis silmade ette tuleb loob siiani meeldiva meeleolu- kui tihti sa ikka näed 70 aastast memme Rocki joomas, tuul tema juukseid sasimas möödasõidu hetkel võib vaid ette kujutada kui meeleolukasks muutus teises autos kui mööda kihutasime ja päeva kadusime 🙂
Purekkari neemel sättisime lõkke ülesse, grillisime, nautisime head veini, head toitu ning päikest, mis on minu ema, päikesetüdruku, lemmik :). Üks mõnus tuulevarjune koht suurte kividega saarekesel oli meie päralt, mehe emal oli vahva pikk seelik seljas, mille ta sidus kaela pealt paeltega kinni ja sättis rätiku pähe, indiaanlaseks olemisest puudus vaid uhke linnusulg 😀

Purekkari neemel on meil oma lemmikkoht, mida tutvuse algusest saadik 6 aasta jooksul oleme külastanud pea igal võimalusel. See on lihtsalt nii mõnus koht! Oleme ööbinud seal talvel ja külastanud J. Manitski Viinistu Kunstimuuseumi kui sel oli veel muldpõrand ja mõned maalid seina peal, käes konjakiklaas ja giid koos kaaslasega. Lihtsalt juhus, mis kujunes nii meeldivaks õhtuks.
Esimene chili vein, tähistaevas, pimedas öös kuuleb vaid merekohinat ja lindude hääli
Ja palju, palju imelisi ja ilusaid kordi ja hetki on veedetud seal.

Aga tänane emadepäev on sama imeline. Ärkasin hommikul varem ja panin ahju pirukad, katsin laua meheema serviisiga, millest ta meile iga kord teed või kohvi pakkus kui temal külas käisime. Spotifyst leidsin mõnusad palad meeleolu tekitamiseks, istusin tooli peale, vaatasin kui armas elamine meil on ja kuidas me tänasesse jõudnud oleme, läbi imelise elu.
Tütreke ärkas ja tuli lauluga emadepäevaks õnne soovima. Ilus kaart oli näpuvahel, meheraasult sain kalli, parim emadepäevakink on kui nad mul juba olemas, muud ma ei vajagi :)!
CAM00823

Soovidest rääkides võiks ju olla rohkem aega paljude asjade jaoks, sh koolitööde jaoks, et kõrgkooli õpe edukalt läbida ja nii edasi, kuid olulisim on mul olemas juba.

Mõtlen oma kalli ema peale, olen Sulle kallis ema väga tänulik, et meid vennakesega armastasid, meist hoolisid, saame seda energiat nüüd endaga edasi kanda ja teistele jagada.
Helistan Sulle hetke pärast ja lobiseme taas, meil jätkub juttu kauemaks nagu vana hea kohvireklaam ütleb :D.
Kallistan vennakest ja mõtlen isa peale, eks mässab kodus taimedega ning olen õnnelik,lihtsalt õnnelik 🙂 !

CAM00825

One thought on “Emadepäev :)