Reisikirjad Indoneesiast

Tsauka, oleme nüüd mõned päevad reisinud ja täna jõudsime Gili Airile. Aga kõigest järgemööda. Tallinnast sõitsime Helsingisse ja 2 tundi hiljem astusime uue Airbus 350 Finnairi pardale. Ületamatult äge kogemus oli sõita 11 tundi jutti, kaks korda sai sooja sööki ja veits ka magada, kuigi läbi raskuste, eks veits ikka turbulentsiga kohtades silm avanes ja vaatasin kaardi pealt kus oleme, Afganistani mäed jms (ekraanil oli lennuki hetke asukoht ja kaamera oli pandud rataste juurde ja saba otsa). Singapur võttis meid vastu 35 kraadise lämbe palavusega. Lennujaamast saime ruttu metroo peale, õiges peatuses maha ka ja siis saime kohvritega tiirutada WAWES-i äpi pärast :D- Tegime kaks ringi peaaegu peale enne kui küsisime taas teed ja panime telefoni taskusse. Esimene öö oli päris kehvas hotellis, naaber lasi kempsus vett ja oli nagu oleks meie akendeta naridega imepisikeses toas, kus neljakesi olime. See hostel jättis Singapurist suht kehva mulje, oli kõige odavam ja tõsiselt kehv. Hommikul oli ainult röstsai ja või veega kohvi kõrvale. Sain Singapurist ainsana endale nohu külge, metroos sees oli kõva tuulega jahe konditsioneer ja minul kohe tatt lahti :D. Linn ise oli ilus, suurt ringi vaadata ei jõudnud, tahtsime kohe minema põrutada Balile , ostsime veel samal õhtul Balile piletid ära ja järgmine õhtu sõitsime KLM lennukiga juba Balile 2 tundi ja 55 min. Balil oli hoopis teine õhk, soe aga mitte nii lämbe, saime kenasti Kuta linna väiksess armsasse hotelli ja tundisme end kui paradiisis peale Singapuri koledat hostelit, sulistasime basseinis ja käisime ka korra ookeni juures, prahti täis, vette ei läinudki. Shoppasime suuremad ostud ära suures kaubanduskeskuses ja peale kahte ööd Kutas võtsime tänavalt pakkumise Gili Airile, transfeer sõitis hommikul bussiga järgi, võttis mõned inimesed veel peale ja PadangBaist sõitsime kiirkaatriga saarele oma 2 tundi. Nüüd oleme valge liivaga ja imeliselt läbipaistva veega ookeni ääres esimest ööd https://www.booking.com/hotel/id/mola2-resort-gili-air-lombok-dhm-resort.et.html, Siin ei ole kõik päris nii nagu pildil paistab, maja ise ei ole selline äge vaid on metallist konteineri moodi, seest küll sama nagu pildil. Laua sahtlid on värviga kinni värvitud ja kraanikausis puudub veekorgi avaja (pesin kleidi ära ja vajutasin korgi kinni, E pidi pärast  noaga lahti koukima, et vesi ära läheks 🙂 . Kaks ööd siis ja siis lähme soodsamasse kohta 3 järgmiseks ööks.

Homseks saime kohalikelt pakkumise minna snorgeldama 14 € nägu, mamps vaatab läbi klaasist paadipõhja, tema kardab vette tulla. Eks siis muljetan edasi kui snorgeldamas käidud.
Soojad tervitused Sulle meie kõigi poolt, mõtleme sinu peale ja tõsiselt kahju on , et jäi sulle enne ütlemata et sihtkoht muutus. Aga peame uut plaani uueks aastaks koos sinuga!
Tagasi tuleme 27.03 lennukiga. 28 hommikul oleme Tallinnas siis. Kohtumiseni!