Reisikirjad vol 2

Snorgeldamise päev oli vahva, hommikul sõime hommikusöögi, minul õnnestus veel puuviljad piima ja kaerahelvestega võtta, meenutas juurvilja suppi piimaga 🙂 , aga kõht tühi ja käis küll ning siis kiiresti kohtumispaika lestasid ja maski valima. Ilm oli imeilus, sõitsime paadiga Jaava merele ja esimest korda elus sai proovitud ära, mis on snorgeldamine. Suht madalas vees mask peas ja toru suus tõmbasin 3 korda soolast merevett sisse enne kui ära õppisin kuidas hingama peab suu kaudu.Esimeses kohas sai aeg liiga kiiresti otsa, siis kui selgeks sai kuidas lestade ja maskiga ujuda pidi veest juba välja ronima.Sõitsime teise lähedal oleva saare külje alla ja see oli juba kogemus. Vesi on läbipaistev ja põhi ilus koralle täis, väiksed värvilised ja triibulised kalad ujusid vahel ja kahte kilpkonna õnnestus ka näha. Selles kohas sai vaimustus minust võitu ja nii jäi tähelepanuta et kõik juba paadis, olin viimane kes paati ronis, sõitsime kolmandasse kohta, see oli kahest eelnevast kõige parem, korallid olid erinevad ja värvid tugevamad. Väike saare paus Gili Memol ja seejärel taas snorgeldama. Osa laevaseltskonnast olid juba tüdinenud ja ohkasid :), aga me K-ga esimesed kes vette tormasid. Selles kohas kohtusime kõrvetava elukaga, mina sain kaks korda kaela ja õla vastu kõrvetada K kannika ja käsivarre pihta, ei saanud kohe aru, mis asi see oli, tahtsin vaid veest välja saada, paadis olles ütles maps, et ligi 25 cm suurune , läbipaistev väiksemat sorti meduus oli klaasist põhja all hingamas käinud. Mulle sellest piisas, mina rohkem vette ei roninud, isu kadus ära selleks korraks :). Päev merel tõi õhtuks kaasa päikesepõletatud naha, käevarred ja selg kuumasid ja valutasid , mind tund edasi seda hullemini.Saare peal oli üks koht kus tehti sunburn wrapi, seal teki all maski sees siis meie kehad maha jahutati, nii et hommikuks oli inimese tunne tagasi.Päike on siin megatugev ja intensiivne, keskpäeval ei aita ka päikesekreem oma 30 kaitsefaktoriga, parem hoia varju.Õhtusöögiks valisime esimest korda grilli, kus rootsi laua moodi lauas oli lisandiks salat (kusjuures ainuke, mida siiani oleme näinud, et värske salat söö palju tahad koguses saadaval). See oli parim söögikoht saarel! Järgmisel päeval kell 12 kolisime Mol2 välja ja saime siis teada alles et rattad olid tasuta kasutamiseks, see oli ainuke kurva meele tekitaja, sest ratta rendi hinnad on alates 400 000 IRD, aga olgu peale. Maandusime Ombak Paradises, saare kõige suurema basseiniga hotellis, ligi 100 m pikk ja sügavam osa 3 korda Karoliina pikkus. Kuna booking.com kaudu tegin eestis juba bronni ära ja kontolt võeti ka raha maha ja sai päris ok hinnaga siis olime ülirahul siia tulekuga. Tasub vahetada sest ühes paigas olemisega ei koge nii palju.

Hotelli toad suured ja avarad, voodi ülisuur ja mugava madratsi ja pehmete patjadega, Kutas olid nii kõvad padjad ja see tuletab kohe võrdluse meelde. Hommikusööki lubati rootsi lauas, aga kohapeal pidid ikka menüüst valima. See eest oli valitud toit hommikusöögilaudadest saare parim! Kõrvetatud nahk ei kannata päikest suurt ja seetõttu veedame kespäeva hetkel basseini ääres varjus olles ja kohustuslikku koolikirjandust lugedes (Arabella Mereröövli tütar) :).